Facebookové kampaně

Zatracujete Facebook jako naprostého žrouta času? Tak to nedělejte. Facebook Vám může prospět více, než si vůbec myslíte a zvláště pokud podnikáte a je jedno, zda jste drobný podnikatel nebo máte poměrně velkou firmu. Facebook většina lidí využívá k tomu, aby sdíleli své zážitky, fotografie z dovolené nebo akcí. Mnozí racionálně založení lidé to považují za naprostou ztrátu času. Přitom Facebook lze využít nejen ke sdílení svých osobních zážitků, ale především k propagaci vlastního podnikání. Jaká může být nejúčinnější reklama? Pochopitelně ta, která cílí na zákazníka přesně na tom místě, kde se zákazník vyskytuje nejčastěji, což v tomto případě znamená virtuální prostor Facebooku.
 sociální síť facebook

Společenství a sdílení

Jste šikovný tesař? Tak nebuďte skromní a sdílejte na Facebooku své projekty? Jste svatební fotograf? Ukažte to. Jste cukrář? Nechte obdivovat lidi Vaše úžasné narozeninové dorty. Informujte své virtuální přátele o všech novinkách a zajímavostech v oblasti Vašeho podnikání. Pište si tematický blog a jednotlivé články prezentujte právě prostřednictvím Facebooku. Můžete vymýšlet vlastní kampaň. Třeba soutěže pro potenciální zákazníky.
tlačítka klávesnice
Je celá řada firem, kteří nemají dokonce ani vlastní webové stránky. Vše potřebné zastane facebookový profil.
Pokud nemáte hluboko do kapsy, nemusíte si svou facebookovou kampaň spravovat sami. Mediální a reklamní agentury se zabývají facebookovými kampaněmi.
facebook skupina

Samozřejmě k reklamě využijte i jiné sociální sítě jako například Twitter, Google Plus, MySpace nebo Linked In.
Facebookové kampaně patří do tzv. internetového marketingu. Internetový marketing je poměrně mladé marketingové odvětví. Součástí internetového marketingu je například e-mailing, bannerová reklama, seo optimalizace. Nicméně využívání sociálních sítí má tu výhodu v tom, že dochází k přímé komunikaci s potenciálními zákazníky a proto je jejich potenciál skutečně nebývalý.

Facebookové kampaně
3.4 (68.57%)7